کارتریج 39A لیزری مشکی

کارتریج 39A لیزری مشکی | در این بخش شاهد یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی هستیم. کارتریج 39A که با عملکرد و سازگاری مناسب خود با دستگاه هایی همچون 4300 توانسته تا به محبوبیت بالایی در زمینه ی ماشین های اداری دست پیدا کند. یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت این دستگاه ها مربوط به کیفیت و توانایی چاپ بالای است که کارتریج 39A آن را به کاربران ارائه می دهد . حال در ادامه در ارتباط با سایر مشخصات و ویژگی ها این کارتریج در نمایندگی رسمی HP توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هولوگرام کارتریج های اچ پی وارد لینک شوید.

 

کارتریج 39A

اصلی ترین دلیل محبوبیت و افزایش رضایتمندی کاربران در ارتباط با قطعات مصرفی پرینتر ها مربوط به خود دستگاه چاپگر می شود. اما نکته ای که در این بخش حتما باید به آن اشاره داشته باشیم ، کیفیت و ساختار کارتریج ها می باشند. بسیاری از پرینتر های لیزری اچ پی چه در دسته ی لیزری رنگی و چه در دسته ی لیزری مشکی از قابلیت ها مناسب و کیفیت بالایی بر خور دار می باشند . اما چون از کارتریج های مناسبی استفاده نمی کنند زیاد مورد توجه کاربران قرار نمی گیرند. و این موضوع مهمی در زمینه ی قطعات مصرفی ماشین ها اداری به حساب می آید.

 

کارتریج 39A

 

در نظر داشته باشید که مصرف کنندگان و کاربرانی که قصد تهیه ی یک چاپگر را دارند. باید به چه موضوعاتی پیش از خرید دقت داشته باشند. از آنجایی که پرینتر های به عنوان یک دستگاه از قطعات مصرفی زیادی استفاده می کنند. کاربران باید به مواردی چون خدمات قطعات اصلی ، قطعات جانبی و قطعات مصرفی آن دقت داشته باشند. همچنین یکی از مهمترین خدمات در زمینه ی ماشین های اداری مربوط به قطعات مصرفی و کارتریج ها می شود. کارتریج 39A با استفاده از تکنولوژی مناسب خود در چاپ باعث شده تا کاربران آن را به عنوان قطعه ای مناسب و مهم در زمینه ی ماشین های اداری به حساب بیاورند.

 

نمایندگی اچ پی 4300

چاپگر 4300 از سری چاپگر های لیزری مشکی کمپانی اچ پی با توانایی چاپ A4 بوده که پس از معرفی توسط کمپانی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. دلیل استقبال کاربران از این چاپگر در آن زمان مربوط به توانایی های بالای آن در حوزه ی چاپگر های اداری و سازمانی می باشد. این دستگاه به دلیل سرعت و کیفیت مناسب خود در بخش چاپ مشکی توانست جایگاه ویژه ای در ارگان ها بدست آورد.

از مشخصات قابل توجه و کاربردی این دستگاه می توان به وضوح چاپ با کیفیت 1200 نقطه در اینچ ، اتصال از طریق پورت USB و LAN ، چرخه ی کار ماهانه ی 200000 برگی و … اشاره دشات . در نظر داشته باشید که پرینتر 4300 از سری چاپگر های تک کاره ی لیزری مشکی اچ پی بوده. و تنها قابلیت پرینتر ا به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما رد واحد فروش و امور مشتریان اچ پی همراه شوید.

 

نمایندگی اچ پی 4300

 

خرید کارتریج 39A

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت اختصاصی به مشخصات و قابلیت های کارتری لیزری اچ پی HP 39A بپردازیم. این کارتریج لیزری مشکی که با کد Q1339A نیز شناخته می شود ، از سری کارتریج های لیزری سایز بزرگ کمپانی می باشد. که با سری چاپگر های 4300 سازگاری دارد. یکی از مهمترین نکات در ارتباط با این دستگاه ها نحوه ی چاپ و توانایی آن می باشد که 18000 برگ از سوی کمپانی محاسبه شده است.

قطعات این کارتریج اعم از ، مگنت ، درام ، فوم ، چیپ و … در نمایندگی رسمی موجود بوده و شما کاربران گرامی می توانید. جهت شارژ و یا رفع ایراد کارتریج 39A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات پرینترهای HP با ما در نمایندگی همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی