چرا بک تونر در کارتریج تولید می شود

چرا بک تونر در کارتریج تولید می شود؟ در این قسمت تصمیم داریم تا در ارتباط با بک تونر و عملکرد کلی کارتریج های لیزری توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید و از بررسی کارشناسان ما در حوزه ی قطعات مصرفی پرینتر های لیزری بهره ی کامل را ببرید. همانطور که بار ها و بار ها به آن اشاره کردیم ، ماشین های اداری لیزری از قطعات مصرفی به نام پودر تونر استفاده می کنند. این پودر با استفاده از دستوراتی که به آن داده می شود .چرخه ی چاپ را به سرانجام می رساند.

 

چرا بک تونر

همه ی افرادی که از پرینتر های لیزری استفاده می کنند . با عملکرد و مکانیزم کار تونر ها ، قطعات کارتریج لیزری ، بک تونر و تونرهای زائد آشنا هستنتد. شاید یکی از مهمترین دغدغه های چاپ در کارتریج های درام جدا ، جمع شدن بیش از حد بک تونر در دستگاه های خود می باشد. اما در نهایت تونر ، پودر مهم برای چاپ اسناد به حساب می آید . همانند سایر کارتریج ها حجم DPI هر تونر بسته به نوع چاپگر و یا عوامل دیگر متفاوت می باشد. در ادامه با ما همراه باشید .

 

چرا بک تونر
چرا بک تونر

 

تونر پرینترهای لیزری متشکل از اکسید آهن ، پلی استر پودر کربن و سایر مواد شیمیایی دیگر می باشد. همین موضوع و ساختار پیچیده ی تونر های باعث می شود تا این مواد بسیار خاص و تخصصی ساخته و عرضه شوند. همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی مفتخر است تا در ارتباط با تمامی خدمات مربوط به کارتریج های لیزری مشکی و رنگی همراه شما کاربران گرامی باشد. با ما همراه شوید.

 

HP-cartridge

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اطلاعات مورد نظر را خدمتتون اعلام نماییم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ماشین های اداری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. همچنین برای خرید کارتریج های شرکتی می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما در نممایندگی رسمی استفاده نمایید.

 

HP-cartridge
چرا بک تونر

 

امروزه خرید کارتریج های با اصالت و شرکتی کمپانی اچ پی کار بسیار دشواری می باشد. زیرا کاربران بسیاری در این زمینه از قطعات مصرفی فیک و بی کیفیت به اشتباه استفاده می نمایند. علیرغم تمامی تجربه های بد و خوب ، همچنان فروشگاه و وب سایت ها متفرقه سعی بر فروش قطعات مصرفی بی کیفیت می کنند. حال در ادامه همراه ما باشید تا عملکرد کارتریج های فیک را بررسی نماییم.

 

کارتریج های نامرغوب اچ پی| چرا بک تونر

کارتریج یکی از مهمترین قطعات ، در پرینتر های لیزری به حساب می ایند. به طوری که بدون وجود این قطعه ، ما توانایی چاپ هیچگونه اسنادی را نخواهیم داشت. حال به نظر می رسد که با خرید کارتریج های تقلبی می توانیم در هزینه های خود تا مقدار قابل توجه ایی صرفه جویی کنیم. اما در نظر داشته باشید که کارتریج های فیک یکی از اصلی ترین عوامل مخرب پرینتر های لیزری می باشند. زیرا که این دستگاه ها اصلی ترین ضرر را به فیوزینگ و برد دستگاه های لیزری وارد می کنند.

عملکرد نا مناسب و غیر استاندارد کارتریج های فیک درون هسته ی اصلی پرینتر های لیزری می تواند عواقب بدی را برای مصرف کنندگان در ادامه همراه داشته باشد. عملکرد نا منتاسب کارتریج های لیزری و پخش تونر در اجزای اصلی چاپگر ها به برد اصلی و فیوزینگ دستگاه آسیب جدی وارد کرده و باعث می شود تا کاربران هزینه ی های بالایی را برای تعمیر این قطعات هزینه کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

کارتریج های نامرغوب اچ پی
چرا بک تونر

کارتریج های بدون درام

یکی از اصلی ترین عوامل در ایجاد بک تونر کارتریج های اچ پی خالی نکردن و عدم سرویس درام های پرینتر های لیزری می باشد. اگر درام به درستی عمل نکند باعث می شود تا حجم بالای تونری در کارتریج ها جمع شود. همین عامل باعث می شود که ما در قدم اول نتایج چاپی غیر مطلوبی داشته باشیم. کاربران گرامی ، شما می توانید جهت تعمیر و سرویس پریینتر های لیزری خود به نمایندگی رسمی HP مراجعه نمایید.

 

کارتریج های بدون درام
چرا بک تونر

 

کارتریج های بدون درام اچ پی از دو تیکه به وجود می آیند. به طور نمونه می توانیم به سری کارتریج 17A و درام 19A اشاره کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج اچ پی 17A وارد لینک مورد نظر شوید . این سری از کارتریج های اچ پی درام از مخزن تونر و سایر قطعات جدا می باشد . شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج و درام های شرکتی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی در ارتباط باشید.

 

شارژ کارتریج های لیزری

شارژ کارتریج می توانید بهترین و در عین حال اقتصادی ترین راه برای استفاده ی مجدد از کارتریج های قدیمی به نظر برسد. شما می توانید برای شارژ کارتریج خود به صورت اصولی به نمایندگان رسمی اچ پی در سراسر ایران مراجعه نمایید. به مراتب شارژ کارتریج بهتر از خرید کارتریج های نامرغوب و فیک درون بازار می باشد . البته به شرطی که از مواد مصرفی اورجینال در شارژ آنها استفاده شود. شما کاربران گرامی می توانید بدون هیچ دغدغه ایی با مراجعه به نمایندگی مرکزی کارتریج های لیزری  ، سیاه و سفید و رنگی خود را با مواد اولیه (تونر) اورجینال شارژ نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات اچ پی در ایران همراه شوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی