عوض کردن کارتریج های قدیمی پرینتر های HP

عوض کردن کارتریج های قدیمی پرینتر های HP | همانطور که بار ها در ارتباط  با آن صحبت کردیم ، مجددا تکرار میکنیم که ، کارتریج به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی درون پرینتر های لیزری و جوهری اچ پی قرار گرفته است. علیرغم وجود تمامی قطعات مکانیکی در پرینتر ها ، یک چاپگر در راستای پیشبرد وظایف خود در بخش چاپ نیاز مبرم و اساسی به کارتریج ها دارد. حال کارتریج به عنوان یک قطعه ی مصرفی می بایست در دوره های مختلف و تعیین شده تعویض گردد. طبق دستورالعملهای کمپانی ، کاربران موظف اند تا پس از اتمام کارتریج های خود ، آن را بازیافت نموده و از کارتریج های جدید استفاده نمایند. اما بنا به دلایل مختلفی ، بسیاری از کاربران تصمیم به شارژ کارتریج های قدیمی می گیرند. در ادامه در ارتباط با نحوه ی تعویض کارتریج های شارژ شده نیز اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران ارائه خواهیم نمود.

 

 

عوض کردن کارتریج

درباره ی شارژ کارتریج های اچ پی  موارد بسیاری وجود دارد. که به خودی خود ممکن است بسیاری از کاربران با آن آشنا نباشند. در همین راستا مطلبی را برای شما آماده کردیم که شما می توانید با ورود به بخش درباره ی شارژ کارتریج از آن مطلع شوید. بسیاری از کاربران گمان می کنند که با تعویض کارتریج می توانند همانند روز اول چاپ خود را از سر گیرند. اما بیشتر در ارتباط با کیفیت و گرید بندی این قطعات مصرفی نسبت به مسائل آگاه نمی باشند. در نظر داشته باشید که کارتریج در دسته قطعات مصرفی اچ پی ، در گرید های متنوعی در بازار موجود می باشد. گرید شرکتی و اورجینال این قطعه ، بهترین کیفیت را به شما کاربران ارائه می دهد. پس از آن بسیاری از کاربران از گرید های طرح ، شارژی و … استفاده می کنند که به خودی خود استفاده از این دسته پیشنهاد نمی شود.

به طور کلی شارژ کارتریج های اورجینال اولیه ی درون دستگاه می تواند کیفیت بالاتری را نسبت به کارتریج های طرح اورجینال به کاربران بدهد. از این رو شما می توانید با کارشناسان ما در بخش فنی تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارتریج های خود را با بالاترین کیفیت شارژ نمایید. در نهایت و در بخش جمع بندی متوجه شدیم که ، روند جایگزینی کارتریج در پرینترهای اچ پی به چه صورت می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که هر کارتریج بنا به خصوصیات خود مورد استفاده ی یک یا چند دستگاه لیزری می باشد. از این رو پیش از تهیه ی کارتریج حتما مدل دستگاه خود را به کارشناسان اعلام نمایید. و در آخر در نظر داشته باشید که کارتریجی که تهیه می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا کارتریج های نامرغوب می توانند آسیب های بسیاری به پرینتر شما برسانند.

 

 

 

 

عوض کردن کارتریج

 

 

جابه جایی کارتریج های قدیمی با جدید در پرینتر HP

پس از اینکه کارتریج مرتبط با دستگاه خود را از نمایندگی های مجاز و مارکت های رسمی تهیه نمودید. درب جعبه ی آن را باز کرده و سریال کارتریج را چک نمایید. پیش از باز نمودن پلمپ های کارتریج ، کیفیت بدنه ، نوشته و سایر مشخصات کارتریج را به صورت بصری چک نموده و از کیفیت ساخت آن اطمینان لازم را کسب نمایید. پس از اینکه از کیفیت کارتریج مطمئن شدید. می توانید پلمپ آن را باز کنید. به طور کلی هر کارتریج دارای یک پلمپ تونر و چند پلمپ درب می باشند. در قسمت کناری کارتریج نواری متصل است. آن را آرامی کشیده تا تونر کارتریج از حالت پلمپ دربیاید. پس از گذر از این مرحله؛ پیش از گذاشتن کارتریج بر روی دستگاه آن را به خوبی تکان دهید. این عمل باعث می شود تا تونر درون کارتریج به خوبی با هم مخلوط شده و از چاپ کمرنگ در اسناد، توسط پرینتر جلوگیری شود.

 

 

 

جابه جایی کارتریج های قدیمی با جدید در پرینتر HP

 

 

عوض کردن کارتریج های اصلی پرینتر

زمانی که تمامی مراحل را انجام دادید به سراغ پرینتر خود بروید. ابتدا در پرینتر را باز کرده و کارتریج قدیمی را از آن خارج کنید. (توجه داشته باشید که پس از تمام شدن تونر کارتریج های لیزری، این قطعه قابل شارژ می باشد. و شما می توانید با هزینه کمتر از کارتریج قدیمی خود مجدداً استفاده کنید). پس از اینکه کارتریج قدیمی خود را از دستگاه خارج نمودید. با احتیاط  کارتریج جدید خود بروی دستگاه بگذارید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نگهداری از کارتریج های لیزری HP با کارشناسان ما همراه شوید. عموما بروی جعبه ی کارتریج دستورالعمل جای گذاری ذکر شده است. کارتریج ها بسته به نوع مدل و قابلیت های آن ها می توانند تعداد مشخصی را پرینت بگیرند. شما نیز می توانید استاندارد توانایی چاپ کارتریج ها را بروی جعبه ی آنها مشاهده نمایید.  البته این مقدار به صورت پیش فرض کارخانه می باشد و کارتریج بسته به نوع استفاده شما ممکن است. کمتر و یا بیشتر از حد معمول توانایی چاپ را بدهند.

 

 

عوض کردن کارتریج های اصلی پرینتر

 

چیپست های پرخطر

لازم به ذکراست تعویض برخی از کارتریجها در پرینترهای جوهرافشان  و برخی از پلاترها بسته به نوع و مدل آنها مستلزم ارسال به نمایندگی ست. چرا که به دلیل نوع چیپست های موجود برروی کارتریج و حساسیت آنها در کیت مورد نظر درون دستگاه و احتمال قطعی مدار چیپ ترجیحا توسط تکنسین انجام پذیرست. لذا ار تعویض کارتریجهایی که اطلاعات کافی از عوض کردن آنها ندارید جدا خودداری نمایید. البته لازم به ذکر است این فرآیند در صورت خرید کارتریج و معاوضه با نمونه های قبلی در نمایندگی رایگان خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی